The Future Dunphys
S4, E19: When Phil takes Claire to the hospital for her angiogram, they encounter a family that is basically their future selves, and they're not sure they like what they see. Manny drags Jay on a visit to a prospective private school, and Mitch and Cam organize a fun "girls day" for Gloria and Lily -- but it becomes a spontaneous "cultural day" instead.