Up All Night The Game of Life
S2, E8: Reagan, Chris and Scott get invited to join Gene and Terry at their mountain cabin for their annual "Family Funlympics." Meanwhile, when Reagan decides she needs to leave the cabin to go and check up on Ava, she is shocked to learn that Ava has new friends.