The Gamer in the Grease
S5, E9: When the remains of a competitive gamer are discovered in a grease truck, Brennan and Booth are called to investigate the case. The victim, Steve Rifton, is the only active player known in the gaming community to have received a perfect score on a famous video game. Steve turned his success into a lucrative partnership with a gaming referee and charged fans to play on the very machine that gave him the perfect score. But between sour business deals and bitter competitors, the team at the Jeffersonian must work to narrow down the many suspects with motive for ending Rifton’s reign as gaming king. Meanwhile, Hodgins, Sweets and Jeffersonian intern Colin Fischer (guest star Moore) take turns camping out for tickets to a movie.