It's Always Sunny in Philadelphia The Gang Gets Stranded in the Woods
S6, E11: Things go awry as the Gang travels to Atlantic City for a charity benefit. While Frank, Dee and Mac try to survive in the woods, Dennis and Charlie hitch a ride to the city and have the night of their lives.