The Gang Gets Whacked, Pt. 2
Сезон 3, серия 13: When the gang finds themselves in debt to the mob after a misunderstanding over a set of speakers and a stash of cocaine, Dennis is forced to pimp himself as a male escort to save the gang from getting whacked.