The Gang Goes To War
S4, E5: Following their secret rendezvous, Liz and Caleb find themselves on a case together, defending a soldier court-martialed for sabotaging the weapon of his superior officer. Lucca accompanies her client, and newly minted friend, Bianca, on a short but sure to be memorable trip to the Caribbean.