The Genie Family 2020 Episode 2
S1, E2: It's pandemonium in the human world when Akubi's little brother is released from the magic bottle by an unsuspecting and gassy Kan. But getting the adorable mischief-maker to disappear is a lot harder than eating a couple of sweet potatoes.