The Genie Out Of The Bottle
시즌 1, 에피소드 5: Colette and her partner Naomi want to have children and are very happy when their good friend Boaz is willing to donate sperm for this purpose. Naomi is totally prepared for this next step in her life and can’t wait to get pregnant. Colette, a promising young author, is struggling with her own issues and with her next novel. It might be that Naomi’s plans are a little premature for her.