The Getaway
S2, E12: While Alliance counterintelligence head Ariana Kane (Faye Dunaway) tracks Sydney in order to catch her fugitive father, Jack elicits Irina's help in finding Sloane's blackmailer. Meanwhile, Sydney and Vaughn risk exposing their covers to SD-6 when they share a romantic dinner together while on a case in France.