The Getaway
S3, E21: Debra and Ray feel tremendous pressure to show each other a good time on a romantic weekend getaway in Vermont. From the moment they set foot in the quaint bed and breakfast, it's apparent that Debra and Ray are trying a bit too hard for this to be a perfect weekend.