The Ghost of Plankton/My Two Krabses
S12, E18: Plankton becomes a ghost to steal the secret formula, but trequires a few lessons from the Flying Dutchman. Mr. Krabs gets ready for a hot date, but SpongeBob and Patrick give him a little more help than he needs.