The Ghouls
S6, E25: It's Halloween in Elmore. As the kids go trick or treating we see what everyone in town is up to. The ghosts and ghouls are finding it increasingly difficult to scare children, and are only scaring part-time. Can Gumball and Darwin help them get their scare back?