The Gift Certificate
S7, E12: After Jim gives Andy a generous gift certificate to a fancy steakhouse for his birthday, Jim obsessively keeps tabs on Andy to figure out if he's used the present; Ruby tries to teach her father and uncle lessons in friendship and generosity.