The Gift of Home Project
S1, E4: A man bought his mother a home as thanks for all her years of sacrifice for his family, but her charming 1920s property is in bad need of an update. After sorting through cabinets of knick-knacks, Nate and Jeremiah work to create a show-stopping kitchen.