The Gift of Hunger
S1, E7: After the kids turn their collective noses up at Dre's favorite cheap restaurant in his old 'hood, he decides it's time to give them a reality check. He insists all of them get jobs. But when Andre Jr. and Zoey start working at his office, he can't help but interfere, and Jack and Diane's efforts to make some spare cash leave the neighbors thinking the family has fallen on hard times, much to Bow's embarrassment.