The Gifted X-roads
S1, E13: The Mutants continue their attempt to thwart Dr. Campbell’s efforts of taking the Hound program national. Polaris learns more about her past and makes a crucial decision that could have impactful consequences. Meanwhile, the Mutant HQ comes under attack and, with everything to lose, relationships are put to the test and alliances shift.