The Girl in the Water Tank
시즌 1, 에피소드 2: When Canadian tourist Elisa Lam checks into L.A.'s notorious Cecil Hotel, she had no idea she would become the latest in a long line of strange cases. After she goes missing, police chase a series of unsettling clues. What happened to Elisa?