The Girl Next Door
T1, E2: In the 2000s, Hugh Hefner reinvented himself and his brand through the runaway success of the reality show "Girls Next Door," starring his girlfriends Bridget Marquardt, Kendra Wilkinson, and number one girlfriend Holly Madison. The series made mansion life seem like a fairytale, but Holly and Bridget reveal that the reality was a life full of rigid rules, gaslighting, and infighting.