The Girl Next Door
S1, E7: Veronica becomes suspicious when her pregnant upstairs neighbor suddenly goes missing, prompting both Keith and Veronica to investigate the girl's disappearance. Veronica is also shocked to learn that her mother and Duncan's father were high school sweethearts. Meanwhile, it appears that Weevil and the late Lilly Kane once had a romantic relationship.