S2, E17: Bo (Anna Silk) clashes with Fae royalty when the most powerful clans are threatened by a fiery Cherufe. And when Hale (K.C. Collins) asks Kenzi (Ksenia Solo) to pose as his girlfriend to shake up his stodgy family, she finds herself on the rocks with her boyfriend Nate (guest star Aaron Ashmore).