The Girl Who Loved Wheat and the Girl Loved by Azuki Beans
S1, E2: While getting ready for the first day of school, Cocoa runs into a new friend at the park. After introductions, Cocoa's new and old friends decide to bake bread and visit Chiya's coffee house.