The Girl with Nothing
Сезон 1, серия 1: Koguma, a shy 2nd-year student in high school with no parents, no money, no friends, and no goals for the future decides one day to shop for a motorbike. When she buys an inexpensive used Honda Super Cub, it leads to events that will change her life.