S4, E3: The game has been underway for 2 hours, and 3 competitors are already in danger. Philippe opts to reward the most aggressive player in these early stages with an ‘Armafifi’. The girls decide to go on the attack. Audrey relentlessly targets Jérôme with her joker, while Alison and Anaïde fake an argument in the hope of unsettling the other contestants.