The Giving Tree
시즌 1, 에피소드 3: In a desperate attempt to prove she’s fun, Sarah drags Amy and Jodie out on a night of hijinks. Amy struggles to balance a work crisis and her new dedication to motherhood and Jodie’s anxiety takes over after sending a flirty text to Matt without a response.