The Glass Menagerie is Half Full
시즌 1, 에피소드 6: Thomas, wanting to make sure his friends don't make the same mistakes he has made, hosts a dinner to share with them his thoughts on their lives. Is there someone better to give people advice on relationships? Most certainly!