The Globe has legs now!
S1, E3: Anis Don Demina ends up in the hot seat and Per Andersson treats us to a jumpy roast-musical. Magnus Betnér shocks the audience, while Gina Dirawi uses an obscene postcard to enact full-scale revenge against Emma Molin.