The Gloves Are Off
시즌 1, 에피소드 2: Ami James has opened an amazing tattoo shop in Manhattan and filled it with some of the best tattoo artists in the world. After a rough opening week, continued problems with artist Chris Torres make Ami question if it's already time to make a change.