Сезон 1, серия 1: In a Japan where the Taisho Era didn't end after 15 years but went on for another 10 additional years the eldest daughter of the financially declining Kuze family, Tsugumi, resolves herself to a marriage she doesn't desire for the sake of her family. However, Hitaki, her younger brother, vehemently opposes the marriage and after a fight with Tsugumi, shuts himself away in his room and attempt...