The Goddess of Planeptune
시즌 1, 에피소드 1: After long years of war, peace has finally come to Gamindustri. As usual, though, the goddess of Planeptune is a little TOO peaceful--gaming is so much more fun than running a country! With the Console Wars over, will the next war be Neptune vs. inertia?!