The Gold Camaro
S1, E2: Eric Malone and team 256 step up to back Malcolm Storey against the 442 team. Brant Arnold accepts a grudge match involving a rusty Vega. The team drops everything when Kenny Ford, the Godfather of Drag racing, brings his daughter's Camaro to the garage.