The Golden Age of the Antonines
S1, E5: Meet the Antonines: the subject of the first three chapters of the Decline and Fall. From Nerva to Hadrian to Marcus Aurelius, these "five good emperors" ruled "the only period of history in which the happiness of a great people was the sole object of government."