The Golden Age
S1, E6: From the 1930s through the 1950s, Hollywood studios create the most iconic and beloved films of all time, and America falls in love with the movies as stars like Bogie, Brando and Marilyn became icons. Featuring films such as King Kong, Casablanca, and A Star is Born.