The Golden Crunchdoodles Return/Flowers, Fetch, And Dance
S1, E40: The pals finally find a box of Golden Crunchdoodles cereal, but it won't open! Will asking questions help solve the problem? And Donkey, Panda and Bob Dog want to play different things. Can they compromise for their three-friend playdate?