The Golden Hammer
시즌 6, 에피소드 12: Jane and the FBI investigate the murder of a high-tech cartographer who may have unearthed a spy ring before his death. Meanwhile, Rigsby and Van Pelt find themselves on the trail of an alarming conspiracy. NAVID NEGAHBAN (Homeland) guest stars as Hassan Zarif, a man with information about the cartographer's death.