시즌 5, 에피소드 2: Back from Cuba after a dangerous encounter, Nucky pays a visit to a now-retired Johnny Torrio, who agrees to broker a meeting with the new 'Boss of Bosses,' Salvatore Maranzano. In Chicago, Eli and Van Alden are tasked by Al Capone's new right hand man, Mike D'Angelo, to recoup money lost during a federal raid by Eliot Ness. Fresh out of law school, Willie has a job interview. Rebuffed by a group of would-be financiers, Nucky dines with Tonino Sandrelli before sending a message to Lansky and Luciano. In 1884, a young Nucky deals with the death of his sister, Susan, while his father has a standoff with the Commodore.