The Good Reason
S1, E8: Ellen must decide whether to save Duncan's life, and later decides to confront his wife. Meanwhile, Creasy (recurring guest star JEREMY BOBB – You Don't Know Jack) meets with Vanessa (recurring guest star JOANNE KELLY) and Colonel Blair (recurring guest star BRIAN WHITE – Beauty and the Beast, The Cabin in the Woods, The Shield) after the President informs them that he wants to expose the details of Operation Total Information, a government surveillance program that allowed intelligence agencies to spy on U.S. citizens.