The Good Shepherd
S1, E4: Chloé is forced to accompany Béranger on a visit to his dying mother. Later, Lucas and Chloé bump into Vincent and his gang who notice Béranger in the vehicle. Armed and inebriated, they're willing to do anything to take justice into their own hands.