The Gilgo Beach Killer: House of Secrets The Good Wife
S1, E3: With a mountain of seemingly damning evidence stacking up against him, Rex Heuermann's family struggles to understand how their beloved patriarch could be the monstrous serial killer law enforcement claims he is.