The Gray Wolf Calls to its Kin
S1, E6: Kujo follows along as Victorique responds to an odd summons to the descendants of the Gray Wolves. As they travel to a village in the mountains, Victorique relates the tale of her mother, Cordelia Gallo, and the criminal accusations leveled against her.