The Great Adventure
S1, E2: Scott follows the trail of the legendary Knights Templar to Portugal, where he learns some stunning new information that breaks the investigation wide open. Meanwhile, in Madagascar, Barry Clifford switches the team's focus to a wreck he believes is Captain Kidd's warship and makes a groundbreaking discovery.