The Great Bandit Antares
Сезон 1, серия 4: The great bandit Antares hijacks the 999 and takes Tetsuro and the gang hostage as he forces them to make an unplanned stop at his home. He takes a liking to the humans Maetel and Tetsuro and invites them into his home. But lurking in there is...