The Great Escape
Сезон 1, серия 5: Amateur magician Preston Miller (guest star Jonathan Slavin) seeks Walter's help to find his assistant who vanished after a failed attempt at an ambitious disappearing act. With the help of Special Agent Judy Green (guest star Ever Carradine), Walter and Leo find clues that lead them to uncover a counterfeit money ring. Meanwhile, Leo enlists Isabel’s help in looking after Willa.