The Great Escape
S3, E21: Shame escapes from prison, and together with Calamity Jan, goes to work on his newest caper. He leaves a cryptic clue for Batman, Robin, and Batgirl describing the first part of his scheme - the robbery of two opera singers. The Terrific Trio decipher his riddle and attempt to stop him, but when Shame breaks out his "fear gas," the three are left quaking in their shoes.