The Great Garage Rescue, Pt. 1
S3, E35: Manny and the Tools head to Concrete Falls to say goodbye to Manny's big brother Ruben's repair shop. But when they arrive and see how disappointed the community is to see the garage going away, Manny gathers some good friends to try to save it.