The Great Hot Dog Escape
S1, E5: Emmett will do anything to get to a local hot dog eating contest, even if it means disobeying Paige and tunneling through the basement wall to freedom. Adam and Bentley stumble upon a mysterious stash of chocolate covered raisins.