The Great One
S1, E4: The Williams family visits the Dapto Royal Show, where a meteor crashes into Dapto. Its residents start behaving oddly, led by an eerily calm Janine. Vicky is feeling unfulfilled by Kevin and turns to Janine's new self-love collective. Meanwhile, Alison is determined to get the best showbags to impress Rosie Yodels.