Clifford the Big Red Dog (Classic) The Great Race / Tummy Trouble
S1, E5: T-Bone finds himself in a contest with Mac. He doesn’t win, but he does his best. T-Bone learns that you don’t have to win to feel good you just have to do your very best. The dogs convince themselves that its okay to keep eating treats as long as they’ve done something “special” to deserve them. All three learn that too much of a good thing can be bad.