The Great Team
S1, E1: Dumper, Skoop and Whirly are brought in a box as birthday gifts for Oscar. They are very curious about the house where they will be living from now on, and decide to get out of the gift box and check around. They see that the room is full with lots of birthday present packs and boxes.