The Greater Good
S2, E5: Miles’s world and Arthur’s world intersect when the God Account indicates that Bishop Thompson’s daughter, Claire (guest star SAMANTHA MARIE WARE), is in need of help. Also, Jaya’s parents are impressed with Rakesh’s success and want the pair to move forward in their relationship.