Сезон 1, серия 3: In Champions League, Juventus must play the return leg against Barcelona. In order to defeat Messi and his teammates, and therefore earn first place in the group, team unity will be essential. To this end, Buffon’s physical condition will prove to be crucial, considering his role as a central and unifying figure.